- Železniční viadukt v Jimlíně nad silnicí a potokem Hasina
- Torzo železničního mostu jižně od Janova
- Torzo železničního mostu v Horním Jiřetíně
- Inundační most Postoloprty
- Viadukt na bývalé železniční trati Počerady-Vrskmaň u Polerad
- Železniční viadukt v Chotyni
- Silniční most nad železniční tratí u Žďáru
- Nový silniční most na silnici 16 v Mělníku
- Zdymadlo Hořín na Vraňansko-hořínském plavebním kanálu u Mělníka
- Vraňansko-hořínský plavební kanál u Mělníka
- Silniční most Josefa Straky v Mělníku
- Duchcovský viadukt
- Silniční most přes Bouřlivec v Želénkách
- Železniční most přes Jizeru u Dolní Dušnice
- Kamenný zámecký most přes Ploučnici v Mimoni
- Soutok Labe s Vltavou v Mělníku
- Kamenný most přes Radbuzu v Dobřanech
- Kamenný most přes Ploučnici v Horní Polici
- Železniční most přes Mohelku v Rychnově u Jablonce nad Nisou
- Kamenný most přes Bílinu ve Lbíně
- Černý most (a akvadukt) přes železniční trať z ulice Na Hamrech v Krupce
- Silniční most přes Ohři jižně od Křesína
- Silniční most přes Ohři ve Vršovicích u Loun
- Most pro pěší nad železniční tratí ve Mšeném-lázně
- Charlottin most přes Mlýnský potok v zámeckém parku Veltrusy
- Masarykův most v Kralupech nad Vltavou
- Krytý dřevěný silniční most přes Ohři v Radošově
- Zastřešená lávka v Čermákových sadech v Rakovníku
- Údolní nádrž Naděje
- Tyršův most přes Labe v Litoměřicích
- Odvodňovací štola Radovesické výsypky
- Silniční most u Budyně nad Ohří
- Silniční most přes Ohři mezi Doksany a Brozany nad Ohří
- Lávka Frankovka přes Střelu jihozápadně od Rabštejna nad Střelou
- Kaple Nad vývěrem Rudného pramene na Havlíčkovu ulici pod kostelem Narození Panny Marie v Roudnici nad Labem
- Most přes Moravanský potok u Dolních Zálezel
- Most přes Podlešínský potok pod Podlešínem
- Silniční most přes Svitávku v Nových Zákupech
- Klášterní most v Zákupech
- Kamenný most v Zákupech
- Poštovní most v Mimoni
- Bývalý vodní náhon u Mařeniček
- Bývalý vodní náhon u Antonínova údolí
- Bývalé koupaliště u Naděje
- Bývalý vodní náhon u Naděje
- Průrva u Radvaneckého rybníka
- Železniční most u Bořkova
- Pitrův most v Rajhradě
- Kamenný most v Markvarticích
- Silniční most u Mnichova Hradiště
- Silniční most u Bakova nad Jizerou
- Kamenný most přes Rokytku v Kryštofově Údolí
- Železniční most u Noviny
- Kamenný most přes Mandavu v Rumburku
- Most Sychrov-04 v Radostíně
- Železniční most u Sychrova
- Železniční most v Zahrádkách
- Barbořin most u Zahrádek
- Staroměstský most v Děčíně
- Vodní nádrž Josefův Důl
- Kamenný most v Rabštejně nad Střelou
- Krytá lávka v Kynšperku nad Ohří
- Průrva Ploučnice
- Akvadukt na Chřibské Kamenici
- Železniční most ve Vilémově
- Ovčí most u Tisové v Krušných horách
- Silniční most v Horní ulici v Českém Krumlově
Z ulice Na Hamrech na Bohosudovskou v Krupce vede přes železniční trať most pro pěší, souběžně s ním o pár metrů dál akvadukt.
Zatímco přes most vede užívaná cesta, akvadukt je obklopen soukromými pozemky a je na něj částečně vidět jen z mostu. O obou technických dílech na webu o Krupce:
Kamenný Černý most vznikl v roce 1871, v souvislosti se stavbou Duchcovsko-Podmokelské trati (též zvané Kozí dráha), aby tuto přemosťoval a tak byl umožněn bezproblémový přístup z tehdejšího Horního města Krupka do tehdejší krupské průmyslové oblasti, kde se nacházelo několik mlýnů, hamrů a hutí na zpracování především v Krupce těžené rudy, ale i dalších materiálů, jako třeba dřeva a obilí. Tyto se nacházeli právě dále po proudu Krupského potoka (viz. akvadukt) za touto tratí. Později se mostu začalo říkat Černý, podle časem zbarveného kameniva, z kterého je postaven. Dnes most spojuje původní historickou část Krupky s dnešní městskou částí Hamry, která nese jméno právě po již zmiňovaných, zde tehdy stojících hamrech.
Krupský akvadukt pochází z doby stavby Duchcovsko-Podmokelské trati (též zvané Kozí dráhy) z roku 1871 a jde o jedinou zachovalou památku z rozsáhlé technické soustavy vodních kanálů a nádrží, přivádějících vodu až z Cínovce pro Krupské mlýny a hamry. V Krupce tento kanál končil ve vodní nádrži nad bývalým Preissovým mlýnem zvané Hlušinový rybník, odkud se dále voda vedla právě přes Preissův mlýn, Aspenův mlýn a Prostřední mlýn až k tomuto akvaduktu, který tuto vodu převáděl přes tehdejší Duchcovsko-Podmokelskou dráhu na další mlýny, hamry a tavírny, až do Modlan. Dnes je akvadukt bohužel neudržovaný a špatně přístupný. Přesto se k němu dá dostat, buď to přes zarostlou oblast od spojovací uličky mezi ulicemi Teplická a Sídliště, nebo lépe po dnes již nefunkční železniční trati až přímo pod samotný akvadukt a po náspu vylézt přímo k němu.