- Železniční viadukt v Jimlíně nad silnicí a potokem Hasina
- Torzo železničního mostu jižně od Janova
- Torzo železničního mostu v Horním Jiřetíně
- Inundační most Postoloprty
- Viadukt na bývalé železniční trati Počerady-Vrskmaň u Polerad
- Železniční viadukt v Chotyni
- Silniční most nad železniční tratí u Žďáru
- Nový silniční most na silnici 16 v Mělníku
- Zdymadlo Hořín na Vraňansko-hořínském plavebním kanálu u Mělníka
- Vraňansko-hořínský plavební kanál u Mělníka
- Silniční most Josefa Straky v Mělníku
- Duchcovský viadukt
- Silniční most přes Bouřlivec v Želénkách
- Železniční most přes Jizeru u Dolní Dušnice
- Kamenný zámecký most přes Ploučnici v Mimoni
- Soutok Labe s Vltavou v Mělníku
- Kamenný most přes Radbuzu v Dobřanech
- Kamenný most přes Ploučnici v Horní Polici
- Železniční most přes Mohelku v Rychnově u Jablonce nad Nisou
- Kamenný most přes Bílinu ve Lbíně
- Černý most (a akvadukt) přes železniční trať z ulice Na Hamrech v Krupce
- Silniční most přes Ohři jižně od Křesína
- Silniční most přes Ohři ve Vršovicích u Loun
- Most pro pěší nad železniční tratí ve Mšeném-lázně
- Charlottin most přes Mlýnský potok v zámeckém parku Veltrusy
- Masarykův most v Kralupech nad Vltavou
- Krytý dřevěný silniční most přes Ohři v Radošově
- Zastřešená lávka v Čermákových sadech v Rakovníku
- Údolní nádrž Naděje
- Tyršův most přes Labe v Litoměřicích
- Odvodňovací štola Radovesické výsypky
- Silniční most u Budyně nad Ohří
- Silniční most přes Ohři mezi Doksany a Brozany nad Ohří
- Lávka Frankovka přes Střelu jihozápadně od Rabštejna nad Střelou
- Kaple Nad vývěrem Rudného pramene na Havlíčkovu ulici pod kostelem Narození Panny Marie v Roudnici nad Labem
- Most přes Moravanský potok u Dolních Zálezel
- Most přes Podlešínský potok pod Podlešínem
- Silniční most přes Svitávku v Nových Zákupech
- Klášterní most v Zákupech
- Kamenný most v Zákupech
- Poštovní most v Mimoni
- Bývalý vodní náhon u Mařeniček
- Bývalý vodní náhon u Antonínova údolí
- Bývalé koupaliště u Naděje
- Bývalý vodní náhon u Naděje
- Průrva u Radvaneckého rybníka
- Železniční most u Bořkova
- Pitrův most v Rajhradě
- Kamenný most v Markvarticích
- Silniční most u Mnichova Hradiště
- Silniční most u Bakova nad Jizerou
- Kamenný most přes Rokytku v Kryštofově Údolí
- Železniční most u Noviny
- Kamenný most přes Mandavu v Rumburku
- Most Sychrov-04 v Radostíně
- Železniční most u Sychrova
- Železniční most v Zahrádkách
- Barbořin most u Zahrádek
- Staroměstský most v Děčíně
- Vodní nádrž Josefův Důl
- Kamenný most v Rabštejně nad Střelou
- Krytá lávka v Kynšperku nad Ohří
- Průrva Ploučnice
- Akvadukt na Chřibské Kamenici
- Železniční most ve Vilémově
- Ovčí most u Tisové v Krušných horách
- Silniční most v Horní ulici v Českém Krumlově
Na jihovýchodním okraji Čermákových sadů v Rakovníku vede cesta zastřešenou lávkou.
Pozoruhodné místo na zbudování lávky – přes Rakovnický potok od vlakového nádraží a plaveckého bazénu vede standardní (nekrytý) mostek, a jen o pár metrů dál překonává mírnou terénní nerovnost lávka ze solidních trámů, krytá střechou z pálených tašek.
Lávka vznikla zřejmě v rámci obnovy Čermákových sadů, o níž se psalo v roce 2014 zde ->. „Parkové cesty jsou nezpevněné bez obrubníků, výjimečně v severozápadní části zpevněné asfaltem, případně betonovou dlažbou. Cesty jsou špatně odvodněny. V období dešťových srážek, jarního tání a zvýšené hladiny Rakovnického potoka dochází k rozbahnění cest, tento stav omezuje využitelnost sadů a vede k poškozování trávníků a nízkých porostů chodci obcházejícími neprůchodné cesty.“ V textu je popis, který se mi při zběžném proběhnutí parkem zdá mírně nesplněn (realita se zřejmě nakonec od plánů „mírně“ odlišila), o lávce v textu ani zmínka, nicméně pod heslem „bezbariérové řešení převýšení u mostu k plaveckému bazénu“ je technický výkres mostku (datovaný razítkem do roku 2009), který ale zjevně neodpovídá současné podobě. Most má v plánu číslo 5 – zde někde jsou čtyři další, nemám tušení.
Ono to s tou rekonstrukcí celých sadů asi není žádná sranda ->. Po roce 2016 se sice něco zrealizovalo, letos v lednu městský zpravodaj informuje, že do investičních projektů, u kterých je vydáno pravomocné stavební povolení, a jsou připraveny k realizaci, patří i obnova sadů. Jak to tedy vlastně s touhle lávkou je, kdy vznikla a čím přičiněním, to najít neumím. Mapy.cz obsahují fotky s lávkou už z roku 2017…