- Železniční viadukt v Jimlíně nad silnicí a potokem Hasina
- Torzo železničního mostu jižně od Janova
- Torzo železničního mostu v Horním Jiřetíně
- Inundační most Postoloprty
- Viadukt na bývalé železniční trati Počerady-Vrskmaň u Polerad
- Železniční viadukt v Chotyni
- Silniční most nad železniční tratí u Žďáru
- Nový silniční most na silnici 16 v Mělníku
- Zdymadlo Hořín na Vraňansko-hořínském plavebním kanálu u Mělníka
- Vraňansko-hořínský plavební kanál u Mělníka
- Silniční most Josefa Straky v Mělníku
- Duchcovský viadukt
- Silniční most přes Bouřlivec v Želénkách
- Železniční most přes Jizeru u Dolní Dušnice
- Kamenný zámecký most přes Ploučnici v Mimoni
- Soutok Labe s Vltavou v Mělníku
- Kamenný most přes Radbuzu v Dobřanech
- Kamenný most přes Ploučnici v Horní Polici
- Železniční most přes Mohelku v Rychnově u Jablonce nad Nisou
- Kamenný most přes Bílinu ve Lbíně
- Černý most (a akvadukt) přes železniční trať z ulice Na Hamrech v Krupce
- Silniční most přes Ohři jižně od Křesína
- Silniční most přes Ohři ve Vršovicích u Loun
- Most pro pěší nad železniční tratí ve Mšeném-lázně
- Charlottin most přes Mlýnský potok v zámeckém parku Veltrusy
- Masarykův most v Kralupech nad Vltavou
- Krytý dřevěný silniční most přes Ohři v Radošově
- Zastřešená lávka v Čermákových sadech v Rakovníku
- Údolní nádrž Naděje
- Tyršův most přes Labe v Litoměřicích
- Odvodňovací štola Radovesické výsypky
- Silniční most u Budyně nad Ohří
- Silniční most přes Ohři mezi Doksany a Brozany nad Ohří
- Lávka Frankovka přes Střelu jihozápadně od Rabštejna nad Střelou
- Kaple Nad vývěrem Rudného pramene na Havlíčkovu ulici pod kostelem Narození Panny Marie v Roudnici nad Labem
- Most přes Moravanský potok u Dolních Zálezel
- Most přes Podlešínský potok pod Podlešínem
- Silniční most přes Svitávku v Nových Zákupech
- Klášterní most v Zákupech
- Kamenný most v Zákupech
- Poštovní most v Mimoni
- Bývalý vodní náhon u Mařeniček
- Bývalý vodní náhon u Antonínova údolí
- Bývalé koupaliště u Naděje
- Bývalý vodní náhon u Naděje
- Průrva u Radvaneckého rybníka
- Železniční most u Bořkova
- Pitrův most v Rajhradě
- Kamenný most v Markvarticích
- Silniční most u Mnichova Hradiště
- Silniční most u Bakova nad Jizerou
- Kamenný most přes Rokytku v Kryštofově Údolí
- Železniční most u Noviny
- Kamenný most přes Mandavu v Rumburku
- Most Sychrov-04 v Radostíně
- Železniční most u Sychrova
- Železniční most v Zahrádkách
- Barbořin most u Zahrádek
- Staroměstský most v Děčíně
- Vodní nádrž Josefův Důl
- Kamenný most v Rabštejně nad Střelou
- Krytá lávka v Kynšperku nad Ohří
- Průrva Ploučnice
- Akvadukt na Chřibské Kamenici
- Železniční most ve Vilémově
- Ovčí most u Tisové v Krušných horách
- Silniční most v Horní ulici v Českém Krumlově
Na severním okraji Budyně nad Ohří silnice č. II/246 překračuje Malou Ohři (rameno Ohře) z města směrem k Ohři, Břežanům, Libochovicím přes památkově chráněný barokní most.
Z kamenného mostu toho v podstatě moc vidět není. Úzká vozovka se tu stáčí do začátek, pro pěší je z jedné strany vybudována lávka.
Barokní most z let 1770-1773. Jedná se o dvouobloukový silniční most. Vystavěn je z opracovaných pískovcových kvádříků. Segmentové oblouky mají šestimetrové rozpětí a dvoumetrové vzepětí, jsou sklenuty na střední pilíř. Rameno řeky Ohře, přes které most vede, sloužilo k napájení vodních příkopů budyňského hradu. Donátorem stavby mostu byl Karel, kníže z Dietrichsteina. Nechal ho osadit plastikami Krista na kříži a sv. Karla Boromejského, které jsou datovány do let 1772 – 1774. Jejich autorem je B. Eder. Na mostě ještě stával kamenný kříž.
Mostní konstrukce i plastiky byly silně poškozeny projíždějícími tanky a nákladní mi vozy, zejména v letech 1968-1988. Most i sochy opraveny v roce 1996. Sochy se však již na své původní místo nevrátily. Most byl po opravě zprovozněn i pro nákladní vozidla s nosností omezenou 20 tunami. Sochy však již na mostní parapet vráceny nebyly. Vzhledem k úzkému profilu mostu byla pro zvýšení bezpečnosti postavena vedle mostu lávka pro chodce a cyklisty.
Na kamenném soklu s volutami a dietrichsteinským znakem je vytesaný nápis, který pochází z pozdější doby: „Karel kníže Dietrichstein postavil most 1773 a sochy 1774“.
Most stojí na severozápadním okraji města, již mimo jeho intravilán, na silnici z Budyně do Libochovic, kterou převádí přes „Malou Ohři“. Most nepřekračuje říčku kolmo, ale šikmo, mostní křídla jsou na návodní straně rozevřená.
Most je postaven z pískovcových kvádrů se dvěma oblouky sklenutými na střední pilíř, na kterém byly do r. 1968 osazeny pískovcové sochy – na návodní západní straně kříž s ukřižovaným Ježíšem Kristem a na povodní východní straně socha sv. Karla Boromejského. Mostní křídla má most na návodní straně rozevřená, na povodní straně jsou rovnoběžná s osou toku.
Od opravy r. 1996 má most nové zábradlí vyzděné ze strojově řezaných pískovcových kvádříků zakončené pískovcovými deskami, které nahradilo zábradlí z ocelových válcovaných „L“ profilů. Zábradlí na návodní straně je přerušeno soklem na němž byl pískovcový kříž s ukřižovaným Ježíšem Kristem.
Most byl postaven za Karla knížete z Ditrichštejna (*1702, vládnoucím knížetem od 1738, +24. X. 1784) v letech 1770 – 1773. V roce 1774 byly na něj osazeny sochy od místního sochaře Bartoloměje Edera, které jsou datovány do let 1772 – 1774. Roku 1849 byl most na povodní straně asi o polovinu rozšířen. V roce 1968 přišel most o sochy, když byly sraženy projíždějícími tanky ruských okupantů. Socha sv. Karla Boromejského byla vylovena a uschována na hradě, dnes je tamtéž v nově zřízeném lapidáriu. Horní část kříže s ukřižovaným Ježíšem Kristem je nejspíše dodnes v bahně pod mostem, spodní menší část ve výše zmíněném lapidáriu. Poslední oprava provedena r. 1996, tehdy dostal most kamenné zábradlí, sochy však na něj vráceny nebyly.