- Železniční viadukt v Jimlíně nad silnicí a potokem Hasina
- Torzo železničního mostu jižně od Janova
- Torzo železničního mostu v Horním Jiřetíně
- Inundační most Postoloprty
- Viadukt na bývalé železniční trati Počerady-Vrskmaň u Polerad
- Železniční viadukt v Chotyni
- Silniční most nad železniční tratí u Žďáru
- Nový silniční most na silnici 16 v Mělníku
- Zdymadlo Hořín na Vraňansko-hořínském plavebním kanálu u Mělníka
- Vraňansko-hořínský plavební kanál u Mělníka
- Silniční most Josefa Straky v Mělníku
- Duchcovský viadukt
- Silniční most přes Bouřlivec v Želénkách
- Železniční most přes Jizeru u Dolní Dušnice
- Kamenný zámecký most přes Ploučnici v Mimoni
- Soutok Labe s Vltavou v Mělníku
- Kamenný most přes Radbuzu v Dobřanech
- Kamenný most přes Ploučnici v Horní Polici
- Železniční most přes Mohelku v Rychnově u Jablonce nad Nisou
- Kamenný most přes Bílinu ve Lbíně
- Černý most (a akvadukt) přes železniční trať z ulice Na Hamrech v Krupce
- Silniční most přes Ohři jižně od Křesína
- Silniční most přes Ohři ve Vršovicích u Loun
- Most pro pěší nad železniční tratí ve Mšeném-lázně
- Charlottin most přes Mlýnský potok v zámeckém parku Veltrusy
- Masarykův most v Kralupech nad Vltavou
- Krytý dřevěný silniční most přes Ohři v Radošově
- Zastřešená lávka v Čermákových sadech v Rakovníku
- Údolní nádrž Naděje
- Tyršův most přes Labe v Litoměřicích
- Odvodňovací štola Radovesické výsypky
- Silniční most u Budyně nad Ohří
- Silniční most přes Ohři mezi Doksany a Brozany nad Ohří
- Lávka Frankovka přes Střelu jihozápadně od Rabštejna nad Střelou
- Kaple Nad vývěrem Rudného pramene na Havlíčkovu ulici pod kostelem Narození Panny Marie v Roudnici nad Labem
- Most přes Moravanský potok u Dolních Zálezel
- Most přes Podlešínský potok pod Podlešínem
- Silniční most přes Svitávku v Nových Zákupech
- Klášterní most v Zákupech
- Kamenný most v Zákupech
- Poštovní most v Mimoni
- Bývalý vodní náhon u Mařeniček
- Bývalý vodní náhon u Antonínova údolí
- Bývalé koupaliště u Naděje
- Bývalý vodní náhon u Naděje
- Průrva u Radvaneckého rybníka
- Železniční most u Bořkova
- Pitrův most v Rajhradě
- Kamenný most v Markvarticích
- Silniční most u Mnichova Hradiště
- Silniční most u Bakova nad Jizerou
- Kamenný most přes Rokytku v Kryštofově Údolí
- Železniční most u Noviny
- Kamenný most přes Mandavu v Rumburku
- Most Sychrov-04 v Radostíně
- Železniční most u Sychrova
- Železniční most v Zahrádkách
- Barbořin most u Zahrádek
- Staroměstský most v Děčíně
- Vodní nádrž Josefův Důl
- Kamenný most v Rabštejně nad Střelou
- Krytá lávka v Kynšperku nad Ohří
- Průrva Ploučnice
- Akvadukt na Chřibské Kamenici
- Železniční most ve Vilémově
- Ovčí most u Tisové v Krušných horách
- Silniční most v Horní ulici v Českém Krumlově
Trasa zelené turistické značky a Naučné stezky Rabštejn překonává tok Střely nedaleko jezu bývalého Horova mlýna u Rabštejna nad Střelou po novodobé kovové lávce.
Přímo na tělese lávky je tabulka s logem KČT, nazývající lávku Frankovka. Na informační tabuli však o tomto jméně není ani zmínka:
Přes řeku Střelu bylo možno se dostat po kamenném mostě ve městě, několika brody a po dřevěné lávce, která spojovala od nepaměti břehy jejího prudkého a studeného toku.
Při nízkém stavu vody bylo možné často přes čistou říčku přejít na druhou stranu, ale pohodlnější byl přechod po lávce, která stávala na kamenných pilířích, vyzděných z rabštejnské břidlice. Lávka byla dřevěná, tesařská konstrukce se nesla poměrně dost vysoko nad hladinou řeky, aby mohla čelit jarní vodě či ledům.Lávku určenou pouze pro pěší, nanejvýš pro cyklistu, stavěla podle vyprávění pamětníků správa manětínského velkostatku hraběte Lažanského. Pamětníci i stará fotografie dokládají její podobu z doby někdy kolem roku 1930. Od té doby ji vystřídala řada dalších lávek, postavených přes proud řeky obětavými obyvateli Rabštejna a nahrazovaných po několika letech opět novou, stejně jednoduchou dřevěnou konstrukcí, po níž vděčně procházeli turisté, kteří obdivovali krásy na naučné stezce. Dlouholetá absence lávky je bohužel nutila k přebrodění, nebo k návratu zpět.
Nová lávka, o jejíž výstavbu se zasloužil KČT, má délku 20,2 m, šířku 1 m, váží 7820 kg a nesou ji původní kamenné pilíře, které byly opraveny. Lávka je vyvýšena 4 m nad hladinu průměrného stavu vody a minimálně 3 m nad hladinu. Tvoří ji tři kusy kovové konstrukce a v provozu je od 17. 6. 2006.