- Železniční viadukt v Jimlíně nad silnicí a potokem Hasina
- Torzo železničního mostu jižně od Janova
- Torzo železničního mostu v Horním Jiřetíně
- Inundační most Postoloprty
- Viadukt na bývalé železniční trati Počerady-Vrskmaň u Polerad
- Železniční viadukt v Chotyni
- Silniční most nad železniční tratí u Žďáru
- Nový silniční most na silnici 16 v Mělníku
- Zdymadlo Hořín na Vraňansko-hořínském plavebním kanálu u Mělníka
- Vraňansko-hořínský plavební kanál u Mělníka
- Silniční most Josefa Straky v Mělníku
- Duchcovský viadukt
- Silniční most přes Bouřlivec v Želénkách
- Železniční most přes Jizeru u Dolní Dušnice
- Kamenný zámecký most přes Ploučnici v Mimoni
- Soutok Labe s Vltavou v Mělníku
- Kamenný most přes Radbuzu v Dobřanech
- Kamenný most přes Ploučnici v Horní Polici
- Železniční most přes Mohelku v Rychnově u Jablonce nad Nisou
- Kamenný most přes Bílinu ve Lbíně
- Černý most (a akvadukt) přes železniční trať z ulice Na Hamrech v Krupce
- Silniční most přes Ohři jižně od Křesína
- Silniční most přes Ohři ve Vršovicích u Loun
- Most pro pěší nad železniční tratí ve Mšeném-lázně
- Charlottin most přes Mlýnský potok v zámeckém parku Veltrusy
- Masarykův most v Kralupech nad Vltavou
- Krytý dřevěný silniční most přes Ohři v Radošově
- Zastřešená lávka v Čermákových sadech v Rakovníku
- Údolní nádrž Naděje
- Tyršův most přes Labe v Litoměřicích
- Odvodňovací štola Radovesické výsypky
- Silniční most u Budyně nad Ohří
- Silniční most přes Ohři mezi Doksany a Brozany nad Ohří
- Lávka Frankovka přes Střelu jihozápadně od Rabštejna nad Střelou
- Kaple Nad vývěrem Rudného pramene na Havlíčkovu ulici pod kostelem Narození Panny Marie v Roudnici nad Labem
- Most přes Moravanský potok u Dolních Zálezel
- Most přes Podlešínský potok pod Podlešínem
- Silniční most přes Svitávku v Nových Zákupech
- Klášterní most v Zákupech
- Kamenný most v Zákupech
- Poštovní most v Mimoni
- Bývalý vodní náhon u Mařeniček
- Bývalý vodní náhon u Antonínova údolí
- Bývalé koupaliště u Naděje
- Bývalý vodní náhon u Naděje
- Průrva u Radvaneckého rybníka
- Železniční most u Bořkova
- Pitrův most v Rajhradě
- Kamenný most v Markvarticích
- Silniční most u Mnichova Hradiště
- Silniční most u Bakova nad Jizerou
- Kamenný most přes Rokytku v Kryštofově Údolí
- Železniční most u Noviny
- Kamenný most přes Mandavu v Rumburku
- Most Sychrov-04 v Radostíně
- Železniční most u Sychrova
- Železniční most v Zahrádkách
- Barbořin most u Zahrádek
- Staroměstský most v Děčíně
- Vodní nádrž Josefův Důl
- Kamenný most v Rabštejně nad Střelou
- Krytá lávka v Kynšperku nad Ohří
- Průrva Ploučnice
- Akvadukt na Chřibské Kamenici
- Železniční most ve Vilémově
- Ovčí most u Tisové v Krušných horách
- Silniční most v Horní ulici v Českém Krumlově
V Kapucínské ulici směrem k bývalému klášteru a kostelu sv. Františka Serafínského v Zákupech stojí na zdánlivě nesmyslném místě pískovcový most s řadou soch.
Jedná se o původní most (uváděn dříve německy jako die Klosterbrücke) přes říčku Svitávku na přístupové cestě k bývalému klášteru kapucínů. Pochází z roku 1713 a je ozdoben šesticí soch svatých – sv. Blažej, sv. Valentin, sv. Prokop, sv. Walburga, sv. Komas a sv. Damián.
Kapucínský klášter byl v Zákupech postaven v roce 1681. Od zákupského zámku jej dělila říčka Svitávka, tekla tehdy jinde než dnes – poblíž vchodu do kláštera – a přemostil ji kamenný most. Nyní je nový most o 250 metrů dál v Gagarinově ulici. Mezi roky 1910–1920 bylo koryto pod mostem zasypáno. Klášter byl nedobrovolně po roce 1950 opuštěn a začal chátrat. Také sochy na mostě postupně zvětraly a byly po roce 1950 poničeny vandaly. Spolu se sochami byl most od roku 1965 zapsán do soupisu celostátně chráněných kulturních památek pod číslem 17766/5-3441.
Na konci jara 2014 Rada města Zákupy schválila zahájení zadávacího řízení pro opravu soch včetně složení hodnotící komise. V roce 2016 byly díky dotaci z Ministerstva kultury sochy i svrchní těleso mostu opraveny.
Most je součástí barokní realizace spojené s osobou Anny Marie Františky velkovévodkyně Toskánské.
Jednoobloukový most umně složený z pečlivě opracovaných pískovcových kvádrů byl postaven roku 1713. Tento letopočet obsahuje na své čelní stěně klenák mostního oblouku při pravé straně mostu ve směru k bývalému konventu. Po obou stranách vozovky se nalézají nevysoké parapetní zídky složené z pečlivě vyskládaných kvádrů ukončených plochými profilovanými pískovcovými deskami. Levá parapetní zídka mostu (ve směru k bývalému konventu) je v současnosti zcela zarostlá předsazeným živým plotem. Konce a středy mostu a parapetních zídek osazují vždy trojice hranolových fundamentů (celkem šest) s dekorativními plastickými rámy v rozích konkávně skrojenými a pečlivě kamenicky opracovanými. Ty slouží jako základny pro podstavce šestice soch zdobících most.