- Železniční viadukt v Jimlíně nad silnicí a potokem Hasina
- Torzo železničního mostu jižně od Janova
- Torzo železničního mostu v Horním Jiřetíně
- Inundační most Postoloprty
- Viadukt na bývalé železniční trati Počerady-Vrskmaň u Polerad
- Železniční viadukt v Chotyni
- Silniční most nad železniční tratí u Žďáru
- Nový silniční most na silnici 16 v Mělníku
- Zdymadlo Hořín na Vraňansko-hořínském plavebním kanálu u Mělníka
- Vraňansko-hořínský plavební kanál u Mělníka
- Silniční most Josefa Straky v Mělníku
- Duchcovský viadukt
- Silniční most přes Bouřlivec v Želénkách
- Železniční most přes Jizeru u Dolní Dušnice
- Kamenný zámecký most přes Ploučnici v Mimoni
- Soutok Labe s Vltavou v Mělníku
- Kamenný most přes Radbuzu v Dobřanech
- Kamenný most přes Ploučnici v Horní Polici
- Železniční most přes Mohelku v Rychnově u Jablonce nad Nisou
- Kamenný most přes Bílinu ve Lbíně
- Černý most (a akvadukt) přes železniční trať z ulice Na Hamrech v Krupce
- Silniční most přes Ohři jižně od Křesína
- Silniční most přes Ohři ve Vršovicích u Loun
- Most pro pěší nad železniční tratí ve Mšeném-lázně
- Charlottin most přes Mlýnský potok v zámeckém parku Veltrusy
- Masarykův most v Kralupech nad Vltavou
- Krytý dřevěný silniční most přes Ohři v Radošově
- Zastřešená lávka v Čermákových sadech v Rakovníku
- Údolní nádrž Naděje
- Tyršův most přes Labe v Litoměřicích
- Odvodňovací štola Radovesické výsypky
- Silniční most u Budyně nad Ohří
- Silniční most přes Ohři mezi Doksany a Brozany nad Ohří
- Lávka Frankovka přes Střelu jihozápadně od Rabštejna nad Střelou
- Kaple Nad vývěrem Rudného pramene na Havlíčkovu ulici pod kostelem Narození Panny Marie v Roudnici nad Labem
- Most přes Moravanský potok u Dolních Zálezel
- Most přes Podlešínský potok pod Podlešínem
- Silniční most přes Svitávku v Nových Zákupech
- Klášterní most v Zákupech
- Kamenný most v Zákupech
- Poštovní most v Mimoni
- Bývalý vodní náhon u Mařeniček
- Bývalý vodní náhon u Antonínova údolí
- Bývalé koupaliště u Naděje
- Bývalý vodní náhon u Naděje
- Průrva u Radvaneckého rybníka
- Železniční most u Bořkova
- Pitrův most v Rajhradě
- Kamenný most v Markvarticích
- Silniční most u Mnichova Hradiště
- Silniční most u Bakova nad Jizerou
- Kamenný most přes Rokytku v Kryštofově Údolí
- Železniční most u Noviny
- Kamenný most přes Mandavu v Rumburku
- Most Sychrov-04 v Radostíně
- Železniční most u Sychrova
- Železniční most v Zahrádkách
- Barbořin most u Zahrádek
- Staroměstský most v Děčíně
- Vodní nádrž Josefův Důl
- Kamenný most v Rabštejně nad Střelou
- Krytá lávka v Kynšperku nad Ohří
- Průrva Ploučnice
- Akvadukt na Chřibské Kamenici
- Železniční most ve Vilémově
- Ovčí most u Tisové v Krušných horách
- Silniční most v Horní ulici v Českém Krumlově
Kamenný most se klene nad železniční tratí v lesích mezi Nejdkem a Tisovským vrchem.
Po téhle trati jsem se něco najezdil, stejně jako jsem se nachodil po zdejších cestách. Dnes tu vede zelená turistická značka.
Wiki a ostatní zdroje praví:
Ovčí most je kamenný most přes železniční trať Karlovy Vary – Potůčky – Johanngeorgenstadt na katastrálním území Tisová u Nejdku mezi zastávkami Nejdek-Tisová a Nejdek-Sejfy v km 29,564.
Kamenný most byl postaven nad úsekem místní dráhy z Nejdku do Horní Blatné společně s výstavbou dráhy v roce 1898 v místě, kde dráha prochází náročným terénem, kvůli kterému musel být vyhlouben ve skále hluboký zářez v délce několika desítek metrůve směrovém levotočivém oblouku. Most zajišťoval přechod důležité obchodní cesty, která tu existovala již před budováním tratě – proto most musel být tak široký, aby po něm mohly projet povozy. Mostem vede zelená turistická značka turistická cesta z Nejdku na Tisovský vrch (977 m n.m.) a k rozhledně Pajndl. V roce 2018 byl most opraven správcem mostu jsou Státní lesy, s.p. Opravu zabezpečila firma MD STAV SOLUTION s. r. o.
Most je kamenná jednooblouková stavba s polokruhovou klenbou tvořenou řádkovým zdivem o tloušťce asi 0,5 m. Čelní zdi jsou postaveny z lomového až hrubého řádkového zdiva a přesahují přes vozovku, kde tvoří zábradlí s římsami z kamenných bloků. Opěry a kolmá křídla jsou z hrubého řádkového zdiva. Kamenná rovnanina chrání prostor mezi křídly a přilehlými svahy. Vozovku tvoří nezpevněná cesta.
Délka mostu: 22,4 m
Rozpětí: asi 6,40 m
Šířka mostu: asi 5,0 m
Výška nad terénem: 7,15 m
Nadmořská výška: 798 m