- Železniční viadukt v Jimlíně nad silnicí a potokem Hasina
- Torzo železničního mostu jižně od Janova
- Torzo železničního mostu v Horním Jiřetíně
- Inundační most Postoloprty
- Viadukt na bývalé železniční trati Počerady-Vrskmaň u Polerad
- Železniční viadukt v Chotyni
- Silniční most nad železniční tratí u Žďáru
- Nový silniční most na silnici 16 v Mělníku
- Zdymadlo Hořín na Vraňansko-hořínském plavebním kanálu u Mělníka
- Vraňansko-hořínský plavební kanál u Mělníka
- Silniční most Josefa Straky v Mělníku
- Duchcovský viadukt
- Silniční most přes Bouřlivec v Želénkách
- Železniční most přes Jizeru u Dolní Dušnice
- Kamenný zámecký most přes Ploučnici v Mimoni
- Soutok Labe s Vltavou v Mělníku
- Kamenný most přes Radbuzu v Dobřanech
- Kamenný most přes Ploučnici v Horní Polici
- Železniční most přes Mohelku v Rychnově u Jablonce nad Nisou
- Kamenný most přes Bílinu ve Lbíně
- Černý most (a akvadukt) přes železniční trať z ulice Na Hamrech v Krupce
- Silniční most přes Ohři jižně od Křesína
- Silniční most přes Ohři ve Vršovicích u Loun
- Most pro pěší nad železniční tratí ve Mšeném-lázně
- Charlottin most přes Mlýnský potok v zámeckém parku Veltrusy
- Masarykův most v Kralupech nad Vltavou
- Krytý dřevěný silniční most přes Ohři v Radošově
- Zastřešená lávka v Čermákových sadech v Rakovníku
- Údolní nádrž Naděje
- Tyršův most přes Labe v Litoměřicích
- Odvodňovací štola Radovesické výsypky
- Silniční most u Budyně nad Ohří
- Silniční most přes Ohři mezi Doksany a Brozany nad Ohří
- Lávka Frankovka přes Střelu jihozápadně od Rabštejna nad Střelou
- Kaple Nad vývěrem Rudného pramene na Havlíčkovu ulici pod kostelem Narození Panny Marie v Roudnici nad Labem
- Most přes Moravanský potok u Dolních Zálezel
- Most přes Podlešínský potok pod Podlešínem
- Silniční most přes Svitávku v Nových Zákupech
- Klášterní most v Zákupech
- Kamenný most v Zákupech
- Poštovní most v Mimoni
- Bývalý vodní náhon u Mařeniček
- Bývalý vodní náhon u Antonínova údolí
- Bývalé koupaliště u Naděje
- Bývalý vodní náhon u Naděje
- Průrva u Radvaneckého rybníka
- Železniční most u Bořkova
- Pitrův most v Rajhradě
- Kamenný most v Markvarticích
- Silniční most u Mnichova Hradiště
- Silniční most u Bakova nad Jizerou
- Kamenný most přes Rokytku v Kryštofově Údolí
- Železniční most u Noviny
- Kamenný most přes Mandavu v Rumburku
- Most Sychrov-04 v Radostíně
- Železniční most u Sychrova
- Železniční most v Zahrádkách
- Barbořin most u Zahrádek
- Staroměstský most v Děčíně
- Vodní nádrž Josefův Důl
- Kamenný most v Rabštejně nad Střelou
- Krytá lávka v Kynšperku nad Ohří
- Průrva Ploučnice
- Akvadukt na Chřibské Kamenici
- Železniční most ve Vilémově
- Ovčí most u Tisové v Krušných horách
- Silniční most v Horní ulici v Českém Krumlově
Přes řeku Jizeru mezi Mnichovým Hradištěm a Klášterem Hradiště nad Jizerou na silnici 225, po níž vede cyklostezka 17B a v souběhu modrá a červená turistická značka (Zlatá stezka Českého ráje a Svatojakubská cesta) vede silniční most do Klášterní ulice.
O některých stavbách se informace hledají vskutku těžko, i když si člověk myslí, že na netu je všechno a uloží si v záložkách lecjaký zajímavý web. A někdy stačí jen vhodně přeformulovat dotaz v googlu a objeví se překvapení. Ač se zdálo, že most prostě jen stojí a žádné informace o něm neexistují, nakonec jsem objevil pro mne novou netovou encyklopedii:
Starý dřevěný most, jenž stál na svém místě od roku 1867 a během mnoha let byl různě modernizován, byl pro značně sešlý stav uzavřen 10. července 1921 (poté, co bylo dokončeno zesílení okresního mostu). Oba břehy byly přístupné pouze pro pěší díky zřízené dřevěné lávce. Se stavbou začala mladoboleslavská firma Ing. Hráský & Jenč v květnu 1923 a zaměstnávala na ní i místní dělníky. Dne 25. října 1924 byla na mostě provedena úspěšná zatěžkávací zkouška, které byl přítomen i tehdejší ministr veřejných prací Antonín Srba. Slavností odevzdání veřejnosti proběhlo v rámci oslav samostatnosti 28. října 1924, kdy šel z náměstí na most průvod s kapelou. Ze stavebního hlediska se jedná o pět železobetonových trámů na čtyřech podpěrách, spojených s železobetonovou deskou. Architektonicky velice zdařilá stavba má celkem pět otvorů a délka přemostění činí 73,5 m. V roce 1998 proběhla dílčí rekonstrukce mostu. Evidenční číslo mostu 26815-3.
Pokud je něco konkrétního k dispozici (zde výše uvedené evidenční číslo), lze hledat dál snadněji:
Železobetonový most se čtyřmi poli má zdobné vjezdové sokly s betonovými koulemi. Dříve míval i zdobný betonový parapet včetně betonového zábradlí, to bylo později nahrazeno ocelovým. Do doby, než byla postavena silnice R10 a jižní obchvat města, sloužil tento most k veškeré dopravě směrem na Českou Lípu.